ONLINE WORKSHOP

Kickstart dig selv

Din største opgave her i livet er at passe på DIG SELV! Du er NØGLEN. Du er din egen medicin. Det er dig, der skal tage de nødvendige skridt mod en rolig og fredfyldt fremtid. Gør du ikke det, bliver du ved med at hænge fast i angsten. 

ANGST DRÆNER DIG FOR ENERGI

Dine tanker skaber de følelser, du har indeni.
Når du har angst, har du følelser, der dræner dig.
Oveni det har du også et liv, du er nødt til at passe.
Jeg vil fortælle dig lidt om følelser. Der er nemlig forskel på, hvad de gør ved dig.

 

Stressfyldte følelser

Disse følelser skaber kaos, usammenhæng og ubalance indeni dig – indeni din krop.
Det er drænende følelser som:

  • Angst
  • Sorg
  • Frustration
  • Håbløshed
  • Vrede
  • Frygt
  • Usikkerhed
  • Skam
  • Bekymring

 

Fornyende følelser

De modsatte følelser er fornyende følelser. Det vi også kalder positive følelser. De skaber den modsatte reaktion indeni dig.
Positive følelser øger din hjernes evne til at træffe bedre beslutninger.
Når vi er angstplagede og har mange tanker kørende rundt i hovedet, har du med garanti haft en oplevelse af, at du har en større tendens til at glemme, har en kortere lunte, mindre overskud. Det er alt sammen, fordi din hjerne bruger oceaner af energi (som den ikke er designet til) på at sortere og finde mening med alt det, du tænker.
Alle de tanker og den brugte energi sætter sit aftryk i dine følelser.
Det giver derfor god mening, at positive følelser er dem, vi er nødt til at have fokus på og arbejde med, når vi ikke fungerer helt optimalt.
I dag ved vi også med 100 % sikkerhed, at positive følelser har den effekt på vores kroppe og sind.
Angst er kun en følelse

Selvreguler dine følelser

Nutidens forskning viser, at positive følelser skaber et energi-skifte indeni os – de har en evne til at genskabe den balance, vi har mistet for en stund.
Det er fornyende følelser som:

  • Latter
  • Tryghed
  • Tillid
  • Håb
  • Fred
  • Optimisme
  • Kærlighed
  • Påskønnelse

Balancen mellem disse 2 typer af følelser smitter også af på, det du gør og det du ikke gør.
Det skaber dine handlinger.
Brug lige 2 minutter på at tænke over, hvad du gør og hvad du ikke gør.
Er din adfærd begrænsende eller er du aktiv i dine handlinger?
Husk nu dig selv på.
Din angst er kun et øjebliksbilledeJeg giver dig evnen til at se muligheder fremfor begrænsninger.
Hvad vælger du?
Lær alle disse færdigheder, så du hurtigere kan komme dig oven på stressfyldte situationer og begivenheder.
Pas på dig selv

Her får du lidt mere viden om workshoppens indhold

Pas på din energi
Angst og stress har frit spil, når du er flad, træt, overvældet, drænet og stresset.